miércoles, 16 de febrero de 2011

El milagro de Ana Sullivan.

Acabo d'acabar de fer una feina del màster que estic realitzant, la tasca consistia en veure una pel·lícula, "El milagro de Ana Sullivan" i no he pogut evitar escriure unes paraules sobre aquesta a més d'aconsellar-vos a TOTS a que la veieu. Penso que és una pel·lícula, tot i que no sembla molt atractiva, amb un rerefons que a tots ens fa falta sentir o veure alguna vegada.



Penso que va molt bé, veure-la, no només perquè us farà reflexionar sobre moltes coses sinó també, perquè afavoreix i promou una millor educació en els nostres fills.


Realment, m'ha deixat sense paraules, només espero que molts de vosaltres busqui una estoneta per analitzar-la i reflexionar sobre el tema central: l'educació i les formes d'aprenentatge.

Sé que és lleig dir-lo, però jo me l'he baixat de l'Ares, si algú la vol que em porti el seu fill un pen i jo se la copio, ja que està bastant complicat trobar-la, ja que és una pel·lícula molt antiga, però de veritat que val la pena veure-la.

Veig que la meva expressió ara mateix no és del tot adient, no puc deixar de donar voltes al tema, i per tant, no em puc concentrar en escriure millor. Espero que al menys pogueu captar el missatge.

Gràcies i bona nit.

1 comentario: