lunes, 7 de febrero de 2011

Contes per meditar una estona

Durant el meu segon semestre a l'escola d'infermeria, el nostre professor ens va fer un examen sorpresa. Jo era un estudiant conscient i vaig llegí ràpidament totes les preguntes, fins que vaig arribar a l'última: - Quin és el nom de la dona que neteja l'escola? Segurament això era algun tipus de broma. Jo l'havia vista moltes vegades. Era alta, cabells foscos, uns cinquanta anys, però, com havia de saber el seu nom? Vaig entregar el meu examen, deixant l'última pregunta en blanc.
Abans que acabés la classe, algú li va preguntar al professor si l'última pregunta contaria per a la nota de l'examen.-
Absolutament - va dir el professor-. A les seves carreres coneixeran moltes persones. Totes importants. Elles mareixen la seva atenció i cura, encara que només els somriguin i diguin...Hola!


*** Mai hem d'oblidar que tots som IMPORTANTS ***

No hay comentarios:

Publicar un comentario